Avansert søk


KM lag og KM mix utsatt

Vestfold Bridgekrets innstiller alle aktiviteter inntil videre. Vi tar sikte på å starte opp igjen når myndighetene tilråder det.

Det betyr at KM lag og KM mix blir utsatt, og at det er usikkert når vi kan igangsette disse igjen. 

Økende Korona-smitte

Økende Koronasmitte – konsekvenser for bridgen i Skien. Vi er inne i en tid med økende smitte. Fra Regjeringens pressekonferanse 26.oktober fremkom det ingen krav som innebærer ytterligere begrensning på våre aktiviteter i Bridgens Hus. Med mindre det kommer lokale innstramminger, regner vi derfor med at klubbspilling og neste helgs 4. divisjon kan arrangeres som planlagt. Vi skal imidlertid ta situasjonen med største alvor, og vi krever at alle følger smittevernregler og anbefalinger: - Ikke møt til spilling hvis du har symptomer - Hold avstand – minst 1 meter - Vask / sprit hender før du går inn i lokalet - Følg regler for desinfeksjon, vask av bord og rydding etter hver runde, bruk av bridgemate, og bruk personlig meldeboks. Vi er leie av alle plager Koronaen påført oss, men vi får holde ut- og så langt som mulig følge oppfordringen om å begrense sosial kontakt.

Avlyst spilling

Vi følger de nye retningslinjene fra NBF om å avlyse fysisk spilling de neste ukene.

Oppstart annonseres på disse sidene, og på facebook-sidene våre.

For de som vil spille bridge vil det sikkert dukke opp muligheter til å spille på nett, slik det var forrige gang man stengte ned. 

SINGELTURNERING

 Tirsdag 10/11 spiller vi HØST SINGELEN.

NB. Her er det først til mølla. Har satt opp til 5 bord. Når det er fult vil du ikke få meldt deg på, for dette må gå opp i rett antall spillere.

Skulle det bli fulgt kan du kontakte meg for da kan jeg prøve å få tak i spillere som ikke er på meldt så det kan gå opp i 6 bord eller mer.

Stig.

Turneringer i november

 Rekrutturnering er utsatt. KM mix er avlyst.

Litt ny info og et spill

De siste gangene har vi ligget på 4,5 bord -og vi må si oss fornøyd med det. Det er noen som er litt interesert i å spille, men mangler makker. Det er bare å ta kontakt med oss så kan vi prøve å hjelpe deg!
 
Vi minner om påmelding før spillingen på mandager, slik at man må si ifra til Morten om man skal spille -vi har begresning på antall påmeldinger og vi krever derfor å få beskjed i forveien.
De faste spillerne sier ifra når de ikke skal spille.
 
Covid-19 smitten er desverre på vei opp igjen. Vi er (foreløpig) heldige som ikke har hatt smitte her i Notodden.
Vi har jo rutiner for å unngå smitte, men vi må alle være ekstra nøye på at vi holder avstand og at alle følger rutiner med vask av bord og mater etc...foreløpig har det vært bra, men vi setter et lite ekstra fokus på dette fremover.
Samtidig følger vi med på hva både nasjonale, lokale og forbundets anbefalinger er. Skulle det bli endringer tar vi fortløpende vurderinger av dette sammen med Kommunelegen. Foreløpig er ting uforandret med maks 6 bord pr kveld.
 
Vi har ikke hatt klubbmesterskap i år og det ble bestemt at vi kjører 4 kvelders klubbmesterskap . Man må ha spilt alle kvelder med samme makker for å bli med i sammenlagtlisten. For hver enkelt spiller er det bare å møte opp, vi har kveldspremier som vanlig.
 
Ellers er det en stund siden vi hadde et spill her -og på tide å skryte litt igjen.
Forrige gang vi skrev om Kjell havnet han i avisa TA -og jammen var han på banen igjen!

Spilling avlyst frem til 11. desember

Modum kommune stanser fritidsaktiviteter for voksne frem til 11. desember. Første mulige spillekveld igjen blir 14. desember, vi kommer tilbake med mer nyheter når det nærmer seg.

Midlertidig nedstenging

 Idd Bridgeklubb stenger midlertidig ned.

Coronasituasjonen er under oppblomstring og smitten nærmer seg også oss.

Vi følger rådene til Folkehelseinstituttet og Nbf og blir med på den nasjonale dugnaden.

Vi skal informere alle medlemmer når det blir oppstart igjen. Vi anbefaler medlemmer å spill på nett.

Hilsen styret i Idd Bridgeklubb

 

 

Resultat fra 7.kveld i klubbmesterskapet.

 I et meget jevnt resultatfelt, var det Ernst og Jan Richard som dro iland kveldseieren.Sammenlagt har Åse og Trygve fortsatt ledelsen. Men nå puster Marit og Martin de karftig i nakken.

Stopp i klubbspilling !

Det er kommet nye retningslinjer fra kommunen som gjør at vi ikke får bruke lokalene i hallen. Der er også kommet anbefalinger fra forbund og regjering om minst mulig sosial kontakt, maks 20 personer i leid lokale. Kommunen vil ikke leie ut til annet enn barne og ungdomsidrett ei tid framover. 

Vi må derfor ta en pause fra klubbspilling til vi får nye retningslinjer.