Avansert søk


Fasit turneringen ferdig

De siste 3 ukene har vi spilt fasit turneringen som er NM Monrad Par 2018.

Her er alle spillene med hva de andre som deltok der spilte 

Spill 65 - 89 er spillene 1-25 fra gårdsdagens klubbkveld#7

Spill 33 - 57 er spillene 1-25 fra klubbkveld#6

Spill 1 - 25 er spillene 1-25 fra klubbkveld#5

Skal forsøke få alt i ett bra system såfort de har evt. laget ny software versjon som lar seg løse her.

Påmeldingen for neste uke finner dere link til venstre på siden.

Bridgens Hus stenges i 2 uker

Bridgeklubbene i Skien er enige om å stenge Bridgens Hus neste 2 uker. Norske myndigheter anbefalte tidligere denne uken nye og strengere smittevernsrutiner. Det kreves at sosial kontakter begrenses sterkt – og vi bes om å holde oss hjemme. Smittespredningen må stoppes. Norsk Bridgeforbund anbefaler derfor at alle bridgeklubber tar en pause på minimum 2 uker. Vi har hittil hatt få problemer i vår region. Vi håper at denne pausen ikke behøver å bli lenger, og at vi forhåpentlig kan åpne Bridgens Hus igjen mandag 23. november. Følg med på våre nettsider. Hvis det er noen trøst får vi tenke på at minken i Danmark har det verre… Skien 6. november 2020 Svein M.

Enkeltkveld 27/10

Vi fortsetter den gode koronapraksisen med disiplinert spill ved 9 fulle bord som er maksimum akkurat nå. Det ble spilt 28 spill monrad og ved kveldens slutt  toppet Karl M og Jens H resultatlista med Rolf L og Rolf A på andre, Bjørn og Arne på tredje.Gratulerer!  

Ifb med nye koronatiltak fra myndighetene skriver NBF på sin hjemmeside:

Oppdatering 27. okt:

Gårsdagens pressekonferanse med regjerningen medførte ingen endring i retningslinjer for bridgespilling. Alle arrangement i regi av forbundet sentralt, kretser og klubber er offentlig arrangement med 200 mennesker som grense såfremt man overholder kravet om minst 1 meters avstand og kravene til ansvarlig arrangør. Men det finnes lokale begrensninger, feks i Oslo, så kan avvike fra de nasjonale. Så vi ber alle klubber om å sjekke dette nøye

Vi mener at vi er godt innenfor også de nye kravene og fortsetter iht de begrensningene vi allerede har innført.

Anbefaling fra NBF

Vi arrangerer bridge torsdag 12. november, men følger selvfølgelig smittevernreglene. Ingen i isolasjon, i karantene eller med luftveissymptomer kan delta.

Norsk Bridgeforbund anbefaler at alle bridgeklubber tar minimum 2-3 ukers pause for å ta del i den nasjonale dugnaden, og dersom smittenivået da er redusert kan klubbkvelder i områder med liten eller ingen smitte gjenopptas.

Iflg. Brønnøy kommune sine sider er det ingen ny smitte i kommunen, så i utgangspunktet skal det ikke være noe som taler mot å spille klubbridge i Brønnøysund. Jeg kan gjerne få tilbakemelding fra alle som ikke ønsker å spille på torsdagen. Hører jeg ikke noe, arrangerer vi som planlagt og tar opp til diskusjon hva vi skal gjøre videre.

Sømna BK planlegger også å arrangere bridge på tirsdagen, og diskuterer da hva som skal skje videre.

Dersom det blir oppdaget smitte i distriktet, arrangerer vi ikke bridge på torsdagen.

Oppdatert informasjon kommer senest i løpet av onsdagen.

KM lag 5. runde på RealBridge onsdag 11. november kl 18

KM lag for både Mesterpuljen og åpen pulje avvikles på RealBridge onsdag 11. november kl 18. Alt dere trenger å gjøre er å klikke på en lenke som blir lagt ut her når alt er klart.

Etter dagens kunngjøring fra byrådet kan vi ikke spille fysisk bridge i Oslo etter førstkommende mandag, men ved å gjennomføre runden på denne måten vil alle spille de samme spillene og dermed blir også butleren riktig.

Tusen, tusen takk til Kaja Brekke og Sofie Sjødal som setter opp turneringen for oss!

Klubbkvelder avlyses

Styret har besluttet at det ikke blir spilling i Myra bk. i ukene som kommer. Vi vil informere om ev. oppstart her på hjemmesiden, og håper selvsagt at det ikke går altfor lenge til vi sees ved bridgebordet igjen.

Gauldalserien utsatt

Pga smittesituasjonen er det besluttet at de berammede kveldene i Gauldalsserien i november/desember utsettes til nyåret.

NY TURNERINGSLEDER

 Edel tar også noen kvelder som turneringsleder nå, så da blir vi en til og bytte på

Bridgeklubbene i Skien er enige om å stenge Bridgens Hus neste 2 uker

 

 

Norske myndigheter anbefalte tidligere denne uken nye og strengere smittevernsrutiner. Det kreves at sosial kontakter begrenses sterkt – og vi bes om å holde oss hjemme. Smittespredningen må stoppes.

Norsk Bridgeforbund anbefaler derfor at alle bridgeklubber tar en pause på minimum 2 uker.

Vi håper at denne pausen ikke behøver å bli lenger, og at vi forhåpentlig kan åpne Bridgens Hus igjen mandag 23. november. Følg med på våre nettsider.

 

Avlyste spillekvelder

På grunn av smittesituasjonen blir det ingen spilling.
For mye smitte i Kongsberg! Sender e-post til alle medlemmene når vi begynner spillinga igjen.

 Spillingen startet igjen 10. juni 2021

NBF smittevern

Medlemskontingent for 2021:
Standard medlem (Klubb, Krets og NBF) kr. 410
Standard Medlem (Klubb og Krets) kr. 160
Standard Medlem som er medlem i annen klubb i NBF Buskerud kr. 100
Introduksjonsmedlem kr. 100
Årslisens kr. 600 (For spillere i 1. og 2. Divisjon SM, Finale NM-par og NM Klubber.)

Medlemskontingenten betales til konto 2480 30 36450. (Ny konto, ikke samme som drift)

 Høstbarometer finnes under les mer...