Avansert søk


Årskontingent 2021, av PHL

 Årskontingenten, kr 500, for 2021, må betales i 2020. Kontingenten kan enten vippses til meg, Petter H. Lindqvist, på tlf. 900 56777, eller satt inn på Petters konto 7310.11.09434. Husk å få med navnet på den som betaler. Jeg hadde satt stor pris på om alle som skal være medlemmer i 2021, betaler kontingenten før 23,12., slik at jeg kan ferdiggjøre den delen av regnskapet, så hovedkasserer Espen Holm kan få gjort sin del av jobben! De som ikke ønsker å være medlemmer i 2021, må gi meg muntlig eller skriftlig beskjed om dette!!!
Her er klubbens registrerte medlemmer, alfabetisk: 1. Reidunn Andreassen, 2. Kjetil Astrup, 3. Tor Birkeland, 4. Randi Brekke, 5. Johan S. Braathen, 6. Tom Danielsen, 7. Tore Marskar Eek Jensen, 8. Vidar Eikhom, 9. John Arthur Frøge, 10. Trond A. Furseth, 11. Trond Hegrand, 12. Espen Holm, 13. Helge Homme, 14. Jan Gunnar Kristensen, 15. Jan Arild Krosshøl, 16. Per Anton Lauvsnes, 17. Petter H. Lindqvist, 18. Espen Lindqvist, 19. Pernille Lindaas, 20. Jørgen Lindaas Nordby, 21. Hedvig Lindaas Nordby, 22. Øyvind Norgren, 23. Bo Lennart Norgren, 24. Jan Arild Olsen, 25. Per Elvin Pedersen, 26. Mette Steel, 27. Grunde Thorsen, 28. Ivar Tvedt, 29. Ingvar Tønnesen, 30. Per Egil Westin og 31. Kåre Årseth.

Årsfesten som var berammet til før jul iår, er blitt utsatt - på ubestemt tid - coronaen bestemmer når vi kan ha en slik samling igjen!

Foreløpig er all klubbspilling i Arendal BK kansellert ut året. Vi håper å komme igang igjen så fort som mulig over nyttår - ut fra myndighetenes anbefalinger!

God jul og godt nytt år ønskes alle klubbens medlemmer, samt alle bridgevenner!

SPILLEKVELDER I BK TEMPO

VI HOLDER FORTSATT STENGT

Halden kommune har forlenget de gjeldende lokale smitteverntiltak- og råd til 17. januar 2021.

 

Klubbens styre har på bakgrunn av dette, en mulig forventet smitteoppblomstring i forbindelse med årets julefeiring og den labile smittesituasjonen utsatt åpning av klubbspilling i Borgfoss til 1. februar.

VI MÅ TA EN PAUSE IGJEN

 Etter regjeringens ny tiltak i dag som går ut på at vi alle skal holde oss mest mulig hjemme og ungå minst mulig sosial kontakt, har et enstemig styre besluttet at vi tar en liten pause.

Det er selvsakt trist, men vi må også bidra til denne dugnaden for og begrense smitten som nå blomstrer kraftig opp.

Tirsdagens Singelturnering er derfor AVLYST.

Det går mange fine turneringer på nettet (BBO) som vi kan spille i så lenge. 

Noen er gratis og noen koster noe. Til dere som ikke vet hvordan man laster ned BBO, eller hvordan man betaler for og spille, kan jeg hjelpe dere med og komme igang.

Er det ellers noe dere lurer på er det bare og ta kontakt.

Stig.

NM Klubblag - 3. runde trukket

 Alle fire lag fra Skien BK kom seg helskinnet gjennom de innledende 2 rundene. Det gjenstår 4 utslagsrunder med rent cup-spill før NM-finalen i mai. NBF har i dag trukket 3. runde. Motstanden blir naturligvis tøffere, men vi vurderer at alle Skienslagene har en god mulighet til å komme seg videre: Skien 1 møter Gol, Skien 2 møter Nøtterøy, Skien 3 møter Sølvknekt og Skien 4 møter Asker. I disse Koronatider blir alle kamper spilt på nettet.

Vi stopper spillingen

Vi stopper spillingen i første omgang i 3 uker og vurderer om det blir spilling 1 desember, vi håper alle har forståelse for at vi ønsker å være litt forsiktige når det gjelder smitte.
 

Pause i bridgespillingen

 Hei


Pga. anbefalinger fra regjeringen tar vi en pause. Vi får håpe at man får "koronaen" under kontroll så snart som mulig. Følg med på denne siden og FB siden for oppdateringer.

 

Ny nyhetsartikkel

Ny seier til Seierstens, gratulerer!