Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

På grunn av nye korona restriksjoner så blir det ingen spilling. dette gjelder foreløpelig til og med 18.01.21 

Årsmøte er også utsatt inntil videre.

 

 

Melding fra styret om medlemskontingenten

Grua den 12/1 2021

Hei alle medlemmer i Harestua Bridgeklubb. Vi får nok vente med spilling på Samfunnshuset til det kommer nye retningslinjer der de sier noe om når og hvor mange vi kan møtes å spille.

Når det gjelder medlemskontingent til Bridgeforbundet betaler klubben den nå til de som er medlemmer i Harestua bridgeklubb, vi vil kreve dette inn når vi får lov til å spille igjen. Det er vel noen som har fått en påminnelse fra forbundet om dette på tekstmelding eller mail.

Hold motet oppe, vi får håpe på en snarlig løsning på Corona.

 

Hilsen 

 

Klubben stengt fra begynnelsen av januar

Vi må dessverre fortsatt vente med å ønske velkommen til første spillekveld i 2021.
Smittestuasjonen og strengere smitteverntiltak fra 3.1.21 gjør at klubben må
holde stengt inntil videre.

Styret vurderer situasjonen fortløpende.
Medlemmer får beskjed per sms når klubben åpnes igjen.

Styret ønsker alle et riktig godt nytt år!
Vi håper at vi snart kan møtes til spilling i bridgelokalet igjen. 

-Styret-

Ny nyhetsartikkel

 Etter Regjeringa sine siste korona-innstrammingar, som skal gjelda i 14 dagar, må spelekveldane den 4.jan, 11.jan og 18.jan avlysast.
Ny vurdering neste veke.

Oppstart 2021 og kontingent

Med de smittevernreglene som iverksettes fra og med 4. januar, er det dessverre ikke mulig å gjennomføre bridgespilling i Hamar Bridgeklubb foreløpig. 

De nye reglene gjelder til og med 18. januar, vi vil gjøre ny vurdering når smittevernreglene endres.

Dere vil bli varslet både på Facebook og på mail når styret har gjort nye vurderinger.

 

NB! Ber om at dere som er hovedmedlemmer i Hamar Bridgeklubb betaler 350 kr i medlemsavgift for 2021 så snart som mulig og seinest 14. januar. 

De som er hovedmedlem av en annen klubb bes om å betale 100 kr for medlemskap.

Betales til konto: 1800.52.78488 eller på VIPPS til Ragnhild på 91001190

 

Spill Bridge 1

Spill Bridge 1 komplett pakke.

kr 199,00

Vi må utsette spillestarten i det nye året!

Godt nyttår til alle som spiller i Søm Bk!
Dessverre har myndighetene nettopp skjerpet restriksjonene i forhold til normale sosiale aktiviteter. Dette gjør det umulig for oss å starte spillekveldene onsdag 6. januar, slik planen var. Da kan vi ikke gjøre annet enn å be dere følge med på nettsiden vår, der vi vil komme med info om når det er aktuelt å starte opp.

Etter myndighetenes redegjørelse 18/1 må vi tolke den som en forlengelse av tiltakene som ble varslet 4/1. Vi kommer tilbake når både NBF og Kristiansand kommune åpner for spillekvelder.