Avansert søk


IMP over feltet starter onsdag 13. januar kl 18

Godt nytt år til alle bridgespillere i Oslo!

Etter å ha forespurt Folket landet vi på å spille parturnering med IMP-beregning denne våren istedenfor BAM eller Patton, hvor det har vært laber oppslutning. Det blir RealBridge inntil vi eventuelt kan åpne Montebello igjen.

Vi spiller onsdagene i partallsuker, altså de ukene det ikke er TopBridge. Siden både vinterferie og påskeferie faller på partallsuker i år blir det totalt 10 spillekvelder med avslutning 16. juni. Vinner blir det paret som har best snittscore på sine beste 8 runder.

Sammenlagtresultater rapporteres fortløpende her og på kretsens hjemmesider. Ingen forhåndspåmelding, vi legger ut lenken til turneringen på formiddagen spilledagene.

Delta på RealBridge

Det informeres om at Sømna BK setter opp klubbkveld på RealBridge torsdag 14. januar kl. 18.10. Alle interesserte kan delta.
Mer informasjon om dette legges ut på hjemmesiden til Sømna BK
https://www.bridgekrets.no/Kretser/NBF-Helgeland/Klubber/Soemna-BK

Spillingen koster 50 kr. Juniorer gratis. 

Lenke til turneringen på RealBrige:
https://play.realbridge.online/bt.html?p=210114125044&q=20210114SomnaBKSpiller

 

Ny nyhetsartikkel

 Avlysning, kontingent og årsmøte

Klubbmesterskap for par begynner 19.01

Vi begynner med Klubbmesterskapet for Par. Dette har vært et klippekort-mesterskap for Geir og Odd Harald gjennom 10-15 år, men vi sier som United-fansen: "I år, daaaaaaaaa........!"

Vi vil spille på RealBridge, ihvertfall inntil vi kan åpne opp for noe annet. Klubbmesterskapet vil foregå de 8 neste tirsdagene, der alle kvelder teller med i sammenlagtresultatet. Hvis paret blir fraværende en kveld vil de bli tilkjent 40% score denne kvelden. Paret må spille intakt 6 av 8 kvelder, og kan ha vikar to av de andre kveldene (minst én i det opprinnelige paret må spille, selvfølgelig). Hvis paret trenger en vikar så oppfordres det til at man tar kontakt med noen i klubben først, hvis noen er ledige. Vi kommer til å spille 25-30 spill hver kveld, fortrinnsvis 9 runder a 3 spill.

Vinneren blir kåret ut fra gjennomsnittsprosent-score av de 8 kveldene.

Vi var 4,5 bord på tirsdag, og venter 1,5 bord til - så da håper vi at vi ihvertfall er 6 bord - omtrent som normalt de siste årene.

Vi ønsker lykke til!

Basisbridge 1

Siste opplag utsolgt - usikkert om den trykkes opp igjen.

kr 100,00

Avlyste klubbkvelder

På grunn av Regjeringens siste restriksjoner blir det ikke klubbspilling 5. og 12. januar. Ny informasjon legges ut når det er endringer.

Avlyst

 På grunn av Coronarestriksjoner, er Spillingen Mandag 18. Januar Avlyst.

Hilsen Styret

Januar 2021

Godt nytt år!

Dessverre så er smittesituasjonen(antar at det har sammenheng med at flere klasser på Kattem skole er satt i karantene) slik på Kattem at vi ikke får tilgang til spillelokalet vårt før tidligst torsdag 4. februar.

Fortsatt ingen oppstart

 Vi håpet vi kunne starte opp igjen 18 januar, men det er fortsatt smitte i byen. Selv om de fleste smittetilfellene er under kontroll, så vil vi vente med å starte opp til dette er under full kontroll.

Det er også usikkert hvordan de nasjonale retningslinjene vil være for de neste ukene. Derfor utsetter vi oppstarten. Vi vil komme tilbake til ny dato....og vi lover å starte opp så fort som mulig!

GODT NYTT ÅR!

Vi kan ikke møtes for å spille bridge fysisk enda. Men onsdager kl. 18:30 - 20 skal vi sette opp treningsbord for ungdommer og støttespillere på RealBridge. Bli med!