Avansert søk


Resultat MP-Treff 9. desember

Det møtte 7 par til MP-Treffet. Pål og Gunnleiv vant med 62,5 %. Mini og Alf Einar ble nummer to med 54,2 %, og Odd Roar og Marian ble nummer tre med 52,1 %.

Ny uvisshet - nye tiltak

 Ny uvisshet. Bridgens Hus i Skien er rustet til å imøtekomme smittevernkrav, vi har store spillebord så vi kan overholde «meter’n», muligheter for fulldublering, alle har egne meldebokser, osv. Men samtidig opplever distriktet et stort og økende smittetrykk. Med nye nasjonale tiltak og anbefalinger om å redusere sosial omgang til et minimum, er klubbene kommet til at vi stenger Bridgens Hus til over nyttår.

Som ved forrige nedstengning vil vi tilby spillekvelder påRealBridge. Skien Bridgeklubb arrangerer førstkommende mandag 13. desember med start kl 18.30. Vi håper på god oppslutning ! Fint om du er ute i god tid og på forhånd sjekker på RealBridge at kamera og mikrofon fungerer.
Her er lenken:
 
Velkommen!
 
 

Ny nyhetsartikkel

Som følge av de nye restriksjonene angående smittesituasjonen har vi valgt å avlyse spillingen onsdag 15.desember. Dette skulle vært juleavslutning med totalisator og premieutdeling. Premiutdeling for spilte turneringer kommer derfor etter nyttår, så fort restriksjonene lettes igjen. 

Vi vil forøvrig gratulere Tron og Jan Erik, samt Halvard og Hallgeir, med henholdsvis 10. og 11.plass i onsdagens mestertreff!

God smittefri jul, og godt nytt år!

Brandbu BK

 

Spilling utsatt

Vi prøver 31. januar hvis det er åpnet for å spille bridge igjen.

Dødsfall

Mange av medlemmene har nok fått med seg at Lise Klev er død. Hun var i lang tid medlem i Fredrikstad BK før hun byttet over til Torsnes den siste tiden hun spilte.

Vi lyser fred over hennes minne.