Avansert søk


Årskontingent 2022

Tid for årskontingent (2022) og evt. lisens.

Fint om dere som ikke ønsker å være medlem lenger gir beskjed om det, slik at vi kan oppdatere medlemsregisteret.

Hovedmedlemsskap kr. 500,-. B-Medlemskap kr. 250,-. Junior, student og arbeidsledige kr. 250,-. OBS Lisens kr. 600 - gjelder kun 1. og 2. div (ikke junior), samt NM Lag og NM Par.

Årskontingent kan betales enten til BAK sitt kontonummer eller med Vipps. NB! Husk å skrive inn melding om at dette gjelder Årskontingent BAK. Dersom dere betale for flere personer, må dere oppgi navnene på de andre personene også. Da sparer dere kasserer for mye ekstra-arbeid.

Kontonr:. 9812 02 17976  Vipps nummer 533814. Frist 31.12.21

 

BRIDGENS DAG - 3.september


NBF legger opp til en STOR dag for å promotere bridge, BRIDGENS DAG som vil bli arrangert til høsten.

Det legges ned mye arbeid i dette, og HELE bridge Norge bør og vil delta. Du kan lese mer om dette i et innlegg på NBF sin side, her, og også oppdateringer om hva som skjer med dette i innlegg på Facebook, både på Facebridge og Norsk Bridgeforbunds facebookside. 

Vi kommer selvsagt mer tilbake til dette også her i bloggen.

 

2022

 

Avlyst spilling 16. desember

Da kom beskjeden vi fryktet, vi må avlyse juleavslutninga torsdag 16. Desember. Angående juleswizzen og når det blir oppstart igjen så kommer vi tilbake til det.

 

Juleferie

Hei!

På grunn av smittesituasjonen med corona og pålegg fra myndigheter og forbund må vi dessverre ta lit tidlig juleferie fra spilling i år. Gjenstående kvelder i klubbmesterskapskyves til oppstart. Vi tar en fot i bakken over nyttår for å vurdere om/ hvordan vi kan komme i gang med spilling igjen. Er synd at vi ikke kan avslutte med stil før jul, men en fin jul ønskes dere alle!

Vennlig hilsen

Kenneth

Årsfesten, fredag 17.12.21 utsatt, av PHL

 Årsfesten som skulle bli holdt på tidligere "Eldresenteret", fredag 17.12. kl 18.00, har av klubbens styre, blitt utsatt - inntil videre. Dette skylles en rekke forfall pga "coronasituasjonen"! Kanskje vi kan holde årsfesten etter at nybegynnerkurset er ferdig, eller etter prøveperioden med nybegynnermakkere til klubbens medlemmer?

Bridge fremover

Vi starter opp igjen mandag 7.2. kl. 1800 på Søre Ål bo- og behandlingssenter.
Det blir løskvelder i starten.
Vær forberedt på å bruke munnbind.

VEL MØTT!

 

 

Styremøte 9.12.2021

Styremøte i Stavanger BK ble avholdt 9/12-2021 i Bekkelaget Bydelshus. Bjørn Børre Leinan, Rune Bjelland, Jørn Salmo og Hallstein Ofstad deltok. Styremedlem Kjell Endresen og varamedlem Thorleif Skimmeland hadde begge meldt forfall. Innkalling med sakskart var i henhold til statuttene.

1. Styret var enstemmig vedrørende klubbspill resten av året; juleavslutning og juleswiss vil bli arrangert dersom disse kan avholdes i Bekkelaget Bydelshus med inntil 50 deltakere. Klubben vil ta kommunens avgjørelse om maksimalt deltagerantall til etterretning, og man vil ikke søke å omgå denne ved å leie lokaler hos andre.

2. Premiering for høstturnering, handikap, imp across, juleavslutning og juleswiss vil foretas innenfor sedvanlige rammer.

3. Vårsesongen starter 6/1-2022 med klubbmesterskapet over 10 klubbkvelder (7 beste resultater teller), etterfulgt av vårspretten over 5 klubbkvelder (4 beste resultater teller) og avsluttes med årsmøte 28/4-2022. Programmet kan bli endret dersom nasjonale eller kommunale smittevernstiltak gjør det umulig å  arrangere for inntil 50 deltakere.

4. Styret anser det som nødvendig å utdanne en eller flere reserver for Jørn Salmo i rollen som turneringsansvarlig bruker av Ruter. Bjørn Børre vil følge opp Rogaland Bridgekrets' planer om Ruter-kurs i inneværende sesong.

5. Ingen saker ble tatt opp under Eventuelt.