Avansert søk


Det blir spilling på REALBRIDGE

 Vi starter opp igjen med spilling på Realbridge tirsdag den 21. Linken for og logge seg på får dere fra Vicky på mail, og det er da bare klubbens medlegger som kan spille.

MEN allerede i morgen kan dere spille Realbridge.Dere har fått mail fra Iwona Larsen med linker til spilling på mandager,tirsdager, onsdager og torsdager. Disse turneringene starter kl 19.00.

Spilleavgiften er kr 55 som betales med vips.

Jeg har spilt disse turneringene mange ganger og der er det veldig hyggelig og spille.

Logg dere inn i god tid føre så dere kan se at linken funker.

Hun har også formidags Realbridge på tirsdager og torsdager kl 12.00 med makkergaranti.

Hvis det er noen av dere som ikke vet hvordan Realbridge funker, eller ikke får det til er det bare og ringe meg så hjelper jeg til med det.

Stig.

AVLYST!

Større og co har tala: Inntil vidare vert all live bridgespeling utsett. 

Game over

Grunna koronasituasjonen blir det ikkje meir speling i klubben på denne sida av årsskiftet. Også juleturneringa som skulle blitt spelt 30. desember utgår. Vi kjem tilbake med meir info over nyttår når vi veit kor tid det blir mogleg å avvikla spelekveldar igjen

Styret

Jens og Arvid vann 1.kveld av Julaturneringa 13.12.21!

 I samandraget med H.cap leder Anders og Bjørn Egil!

Lars Magne og Anne Marie er nr 2.

Men det er jevnt! 

Me speler 2.kveld som vanleg 20.12. Vel møtt!