Avansert søk


Ny nyhetsartikkel

Endelig!

Nå åpnes Norge gradvis opp igjen og vi kan komme i gang igjen med bridgespilling uten krav til smittevern vi ikke klarer å oppfylle. 
 

Vi starter spilling mandag 7. feb kl.1830.

VH

Kenneth

Nytt styre

 Under årsmøtet 19. januar ble det valgt nytt styre.

Oppstart 7.februar på Rødekors Huset

Bridgen starter opp igjen på Rødekors-huset nå til mandag 7.februar kl.18.

Hver enkelt spiller må vurdere sin egen helse m.h.p. smitte.

Håper vi nå kan åpne en gang for alle.

Vel møtt!

Årsmøtet på Gilje tirsdag 8. fbr.

Vi minner om årsmøtet i Askim BK tirsdag 8. februar kl 18.15.

Kontingent Nærbø Bridgeklubb 2022

Nå er det tid for kontingent.

Kontingent er som i fjor kr 350 for standard og kr 150 for støttemedlem.  Beløpet overføres til konto 3295 59 12887 eller på Vipps #624136 Nærbø Bridgeklubb. 

Det er usikkert når vi begynner med spilling igjen, da det enda er mange korona tiltak.

Om du ikke betaler blir du utmeldt 31.01.2022, meldes inn fortløpende når kontingenten er betalt.

Med vennlig hilsen

Styre i Nærbø bridgeklubb

 

Spillingen starter opp som normalt fra tirsdag 8. februar

Fra 8. februar er det ingen restriksjoner og alle er velkommen til spilling som vanlig.

Hvis noen er usikre kan dere selvsagt benytte munnbind og få en egen meldeboks.

Vi håper på deltakelse fra flest mulig