Avansert søk


MP-treffet 2023 går av stabelen tilsdag 5. desember

Minner om at vi samtidig med avslutningsomgangen av Adventsturneringen er påmeldt til årets utgave av MP-treffet. Dermed blir kortfil sendt oss fra NBF, i stedet for at det er stokkemaskinen vår som genererer kortene. Så får dere erfare hvilket alternativ som gir de beste fordelingshendene

Normal startkontingent¨kroner 50 pr. spiller vipses til klubben på vanlig måte i løpet av turneringen. Klubben dekker nemlig den ekstra serviceavgiften også denne gangen.

De av dere som har vært forhindret fra å delta i de 2 første omgangene oppfordres til å delta. Det samme gjelder også for dere som ikke har oss som hovedklubb, men som likevel deltar på våre klubbkvelder. Skulle det blir for trangt i Allrommet på Klokkerjordet skole så får vi heller improvisere litt og gjøre det beste ut av det  

Husk spillestart klokka 18 blank.

Normalt blir spillene fra MP-treffet kommentert og lagt ut på NBF's hjemmeside dagen etter. Jeg kommer i såfall til å legge ut lenken på hjemmesida så snart jeg ser at det samme er tilfelle også i år.

Da gjenstår det bare for meg  å ønske dere velkommen til nok en hyggelig bridgekveld og tvi tvi med spilleføring og motspill.

Suveren seier til Øistein og Rune!

Gratulerer til våre venner fra Gardvik som i kveld tok hjem seieren på 76,19 %!  

Neste onsdag er det juleavslutning med forhåndspåmelding før vi tar ferie til over nyttår.  

Førjulsbridge

Så går turen til Tveit Prestegård for å delta i juleavslutning med vanlig parturnering hos Gjert fredag 15/12, med 23 påmeldte par idet fristen går ut.
For dem som ikke deltar der, sees vi igjen til klubbspilling onsdag 3. januar.

Onsdag 13/12 var siste ordinære spillekveld før jul/nyttår, og deltakelsen ble ganske bra likevel, med 6 fulle bord. De premierte (hcp) ble følgende par:
1. Terje W. & Tor 64,8%
2. Espen & Terje S. 56,5%
3. Grethe & Ingrid 54,2%
Med scratch-beregning gikk Espen & Terje S. til topps (62,1%), foran Terje W. & Tor (61,3% og Lajla & Clas (54,6%).

Onsdag 6/12 fikk vi fortsatt gledelig god deltakelse, med 7 fulle bord. De premierte (hcp) ble følgende 3 par:
1. Anne & Espen 62,2%
2. Torkjel & Øyvind 56,9%
3. Kenneth & Paul Otto 54,7%
Med scratch-beregning ble det fortsatt Anne & Espen først (63,5%), foran Kenneth & Paul Otto (60,1%) og Jorun & Jan (59,4%).
Pga. skifte av server hos NBF ble det forsinket innlegging av spill og resultater. Nå er alt imidlertid på plass.

Onsdag 29/11 spilte vi den første av 3 enkeltkvelder i klubben før jul. Vi ble 7,5 bord, og de premierte (hcp) ble:
1. Inger & Alf Terje 65,3%
2. Hanne & Espen 63,1%
3. Jorun & Jan 59,7%
Med scratch-beregning ble det nøyaktig de samme parene, i samme rekkefølge, med scorene hhv. 69,4%, 65,2 % og 64,7%.

IMP across 3. kveld

Ble vunnet av Jan Erik og Roger. Gjermund og Hallstein på andre og Øyvind og Mona på tredje.

Neste uke er det juleavslutning med ekstra premiering. Premiering til de 3 beste plasseringene og beste handikap resultat. 50 kr i spilleravgift.

Husk medlemskontigent for neste år. 350 kr for medlemskap. 600 i tillegg for de som trenger lisens. Kan betales inn til klubbens konto 3201.24.87060 eller vippses til 982 86 954.

Påmelding til spillekveld 6.desember

Påmelding      Resultat (på landsbasis)          

  • Startkontingent: kr 80 pr. spiller
  • MP-treffen
  • Forbund-/kretspoeng
  • Otta videregående skole
  • Påmelding før kl 17:00 spillekvelden
  • Problem med påmelding, ring Erik 901 01 633
  • Vipps: 130807
  • Bank: 2095.48.65984

Torsdag 14/12.

Vi ble 5 par i kveld og fikk da ikke deltatt på HC simultan. 

Vi spilte med handikap likevel, vant gjorde Ola og Kjell Jostein, mens Knut og Jan Gunnar ble nr.2. 

Det var liten stemning i kveld for å spille siste torsdag før jul, så vi avlyser på torsdag 21/12, men første torsdag på nyåret prøver vi igjen.   

Husk å spre budskapet om bridgekurs til så mange som mulig!

God jul! 

Feil kortfil 14. desember

 Kortfilen som følger med spillene er feil, men vi har spilt riktige spill. 

Det vil si at resultatene er riktig.

Ragnar