Avansert søk


NBF

3. kveld i vårcupen

 Kvelden ble vunnet av Hanne Haanæs og Ragnar Nilsrud foran Rune Løvås og Jan Erik Lübker.

Hyggelig er det å se nye fjes i klubben, og i kveld var det den erfarne bridgespilleren Per Furuseth som stilte med makker John Ivar Bergersen.

Dette var 3 kveld i vårcupen som nå ledes av Løvås og Lübker.

Til info forøvrig så holder vi tilbudet om spillingen i gang til sommeravslutning den 15 juni . Mer info om den kvelden kommer senere.

Vel møtt igjen neste onsdag! 

ÅRSMØTE

Torsdag 28.april er det årsmøte i Inderøy Bridgeklubb. 

Møtet starter kl.17.30. Møtet foregår på AKSET der vi spiller til vanlig. 

Innkalling er sendt klubbens medlemmer. Dessuten ligger den her.
 

 

Sommarbridgen i mai.

Magne og Simon vart best 4. mai.        Resultat

Kjell Tore og Finn vart best 11. mai.      Resultat

Harald og Kjell Tore vart best 18. mai.   Resultat

Robert og Tor Bjørn vart best 25. mai.    Resultat

Vår-turnering 3.kveld - Mandag 25.04.2022

16 par var med på 3. og siste kveld i årets Vår-turnering.
De tre beste parene ble:
1. Dag Torgersen - Ole Tom Johnsrud - 645.5
1. Rolf Lassen Lersbryggen - Wenche Austad Lersbryggen - 645,5
3. Joar K. Eikås - Finn Løken - 627,0

Sammenlagt:
1. Arne Tveiten - 183,5
2. Berit Eidsmo - Eldbjørg Grimsrud Gathe - 180,1
3. Dag Torgersen - Ole Tom Johnsrud - 179,6

Vi gratuleer..

Minner om sesongavslutningen fredag 29/4.


 

 

Førsommer-spillingen

Klubben har vedtatt å fortsette med kveldsturneringer helt frem til St. Hans, og vi ønsker både medlemmer og andre velkommen til nye spillekvelder i Søm.

Onsdag 11. mai var det også flott oppslutning, 5 1/2 bord, og vi greide å komme oss velberget gjennom, til tross for mange feildubletter i starten. De premierte parene (hcp) ble følgende (NB! Korrigert for vridd spill mellom 7 og 9 i siste runde)
1. Espen & Aleksander 68,0 %
2. Grethe & Ingrid 56,3 %
Etter scratch-beregning kom Espen & Aleksander desidert først, 66,1 %, foran Per & Terje 55,4 % og Ståle & Eirik 53,6 %.

Onsdag 4. mai ble vi, gledelig nok, hele 7 bord, og hadde en veldig hyggelig kveld med god stemning. De premierte parene (hcp) ble følgende:
1. Espen & Clas 61,1 %
2. Rigmor K. & Dagfinn K. 55,5 %
Etter scratch-beregning ble rekkefølgen i toppen den samme, Espen & Clas 65,3 %, Rigmor & Dagfinn 64,2 % og Per & Wiggo 61,5 %.

Vår spilling 25/4

Bare å fortsette med skryt til våre håpefulle. Denne gangen var det Oliver Myklebust Finset som gikk til topps, sammen med Morten. 2. plassen til Nils Kåre Eikre - Frank Bækken. 3. til Gunnar Bækken - Thorleif Furuhaug. Vi var 4 bord, rimelig bra. Vart og enige om spilling 2. mai. Må jo holde treninga i gang for dei håpefulle som skal til Lillehammer. Gleder meg.

Morten