Avansert søk


Høstturneringa er godt i gang i Myre Bridgeklubb

Første runde av høstturneringa ble spilt 13.09.22. Kveldsvinnere ble paret Pedersen - Johnsen. Andre runde ble spilt 20.09.22. kveldsvinnere den kvelden ble paret Jakobsen - Gabrielsen. Tredje runde ble spilt 27.09.22. Kveldsvinnere der ble paret Pedersen (bilde) - Johnsen foran parene Olsen - Johannessen og Gustavsen - Berg.

Sammenlagt etter 3 av 8 spillekvelder leder paret Pedersen - Johnsen foran parene Olsen - Johannessen og Jakobsen - Gabrielsen.