Avansert søk


Høst 1 Kveld 4

Fjerde kveld i Høst 1 ble vunnet av Roger Fagerdal og Bjørn Lunde med 59,7 foran Oddbjørn Handå og Per Tjelmeland med 54,6. På tredjeplass fulgte Sverre Selfors og Tommy Kristiansen med 53,7

Sammenlagt ble turnderingen vunnet av Sverre Selfors og Tommy Kristiansen med 230,8 foran Brynjar Karlsen og Torbjørn Ravlo med 226,7.

Se alle resultatene under les mer....

 

Høstturnering 2022- 4de runde

 Flere på ferie færre til å fylle bordene. Denne gangen ble det ved 6 fulle bord spilt 28 spill monrad. Anton og Steinar vant denne runden med Jan og Per på andre, Berit og Trond på tredje. Gratulerer!

Turneringsledelsen ble sømløst gjennomført av Berit som hadde ruter-oppgaven denne gangen. Vel blåst. 

Opplæring i forkant av klubbkveld

Her er materiellet vi går igjennom i dag var/fckeditor/skibridgeklubb/Sette opp stikk.pdf

 

Vi prøver å få gjennomført noen små leksjoner i forkant av klubbkveldene fremover for de aller ferskeste.

De som ønsker kan møte opp kl. 17.45.

Tema for torsdag 27.10 blir

  • Måter å ta stikk
  • Spilleføringen i NT
  • Spilleføringen i farge

Etterpå fortsetter vi med opplæringsbord for nybegynnere, og kjører vanlig klubbkveld parallelt.

Høstturnering 2

Gratulerer til Even og Frode som vinnere av ny 3-kvelds høstturnering.
NB! Det er foretatt en justering av resultatet, siden 2 par satt feil vei i runde 1.
 

SAMMENLAGT

Mandag 17.10
Mandag 24.10
Mandag 31.10

Da var det styret sin tur.

 Vart 5 bord denne kvelden. Hyggeleg selskap fra utflytta hemsedøl, Knut Ole Halbjørhus, som tok med seg Kjelfred Dekko fra Gol BK Spiller som altid hcp. Kveldens vinnere ble Eirik og Morten, fulgt av Gunnar og Oddvar, med Aslak og liv på tredje. Neste mandag er det vanleg spilling, vel møtt igjen.

Morten

Kretspoeng fjernet fra vårt spill mandager til torsdager

NBF's styre vedtok søndag 2/10 at adgangen til tildeling av kretspoeng etter kretspoengbonusskalaen fjernes på mandager til torsdager fra september til april. Endringen ble gjort med umiddelbar virkning etter at "høringsfristen" gikk ut 30/9 helt uavhengig av at det da får virkning fra midt i høstseriene vi har gående fra september til november. Endringen påvirker kun BK Missklikk, ingen andre benytter kretspoengbonusskalaen på hverdager fra september til april. Dette betyr altså at det er slutt på kretspoeng på våre hverdagskvelder, men vi fortsetter med kretspoeng på søndagene.

 

Sammenlagtseieren i Mandelcup gikk til Jan Erik Lübker, gratulerer !

 Og her er resten av vinnerne på sammelagtlista. gratulerer.