Avansert søk


Resultatrapport "halve" sesong 22/23 - lokale lag

En kort status for lokale lag når nasjonal- og kretssesongen er i gang. Det er dessverre litt færre lokale lag i krets- og forbundsturneringer enn tidligere, men de fleste hevder seg bra/brukbart: i Km-lag er det 2 serierunder igjen og 5 av 8 lag er lokale og inntar 1., 2., 4., 7. og 8. plass i denne rekkefølgen Fredrikstad 1, Sarpsborg 1, Fredrikstad 2, Torsnes og Sarpsborg 2. Lykke til med innspurten og forhåpentlig unngå nedrykksplass.

I NM-klubblag har alle lokale lag: Fredrikstad 1 og 2 og Sarpsborg gått videre til 3. runde. I tillegg er Askim som det siste av de 4 påmeldte østfoldlagene videre og et Oslo-lag med medlemmer fra FBK med videre. Lykke til med flere cup-skreller.

I serien har vi lokale lag i 3. div som har åpnet bra med 1. og 3. plasss etter halvspilt og lokalt lag i 4. div på 3. plass, og vi har spillere med på et lag i 1. divisjon. Lykke til i serieinnspurten i februar til alle.

Det kommer mer detaljert sluttrapport med navn på spillere og resultat. For de som er nysgjerrige nå er det bare å følge med på bridge.no.

Mandag 28.11.22

 Seier til Ove og Roar i kveld.

Påskebridge Rendalen 2023

   

Tradisjonell påskebridge ble spilt i vakre Rendalen onsdag før skjærtorsdag.  Takk til deg som deltok! 

   

Vi gratulerer pallen så mye:

1.   Jo-Gaute Åsgård  (Engerdal) - Frank Foss (Engerdal)

2.   Trond Magne Aasheim (Tynset) - Borgar Lunheim (Tynset) 

3.   Johan C. Skattum (Rena) - Geir Langdalen (Rena)

 

 Øvrige påskeresultater finner du her:  Påskebridge Rendalen - 05.04.23.

IMP Across kveld 5

Ble vunnet av Erik og Bjørn Børre foran Jan Erik og Jan

Torsdag 17/11

Vi var 7 par i kveld også. 

Sivert og Torstein vant hårfint forran Kjell Jostein og Ola. 

4 bord neste gang?  

Per og Rune vann 7.Kveld av Klubbmesterskapet 28.11.22!

 Daniel og formannen fulgte like bak.

Per og Rune vart og Klubbmeistrar 2022. Me gratulerer!