Avansert søk


Juleavslutning torsdag 15/12

 Dessverre må vi avlyse bridgen i morgen. Sykdom og jobb gjør at 4 personer som jeg vet, ikke kommer. Da er det best å avlyse. Spre budskapet til alle som ikke er på FB. Vi tar det igjen på nyåret.

Juleturnering 2022- 6te og siste runde

Bra oppmøte igjen og ved 9 fulle bord ble det som vanlig spilt 28 spill monrad. 

Eldbjørg og Berit vant kveldens runde med Anne Grethe og Wenche på andre, Trond og Svein på tredje. Gratulerer!

Og da de 4 beste av 6 runder var lagt sammen var vinnerene av Juleturneringen 2022:

  1. Eldbjørg og Berit
  2. Karl Magnus
  3. Svein og Trond         

         Gratulerer!

Minner om at Juleavslutningen er neste tirsdag 20. desember og starter kl 1700. Det blir trekking av makker, premieutdeling osv.

Oppstart etter jul er 3.januar, altså første tirsdag etter Nyttår.

Ny nyhetsartikkel

 Juletotoen ble vunnet av Kent og Hallgeir, gratulerer!

Spillinga starter opp igjen den 4. 

GOD JUL!

Mandag 02.01.23

 Årets første seier gikk til Gunnar og Jan Erik