Avansert søk


Sammenlagt klubbmesterskapet

Gratulasjoner til Arve og Arild som ble for sterke i sluttspurten. Neste turnering er Vinterturnering over 5 kvelder som er en simultan som spilles som Monrad.

Årsmøte 2023

 Innkalling til

Årsmøte

i Bridgekameratene

torsdag 2 mars 2023 kl 1730
Dampen, Gjerdrums vei 1

Klubbmestere med handicap

Vi gratulerer vårt nye medlem Einar Sillerud som sammen med makker Knut Dahl ble beste HCP-par. Dette fordi par som premieres i schratch ikke skal få premier i handicapklassen..

Klubbmesterskapet - vinter 2023

Mandag 13.2 startet vi Klubbmesterskapet i 1 pulje. Denne turneringen varer til påske.
Det er ikke noe problem om dere ikke kan alle kveldene.

SAMMENLAGT

Mandag 27.03
Mandag 20.03
Mandag 13.03
Mandag 06.03
Mandag 27.02
Mandag 20.02
Mandag 13.02

Tidsskjema 3. og 4. divisjon

Tidsskjema 3. div:

I 4. divisjon vil tidsskjemaet avhenge av antall lag, men sannsynligvis et av følgende under. Startkontingent justert til 1800 siden det kun blir spilling 1 helg.

 

5-6 lag, dobbel serie med 10 spillskamper       4 lag, dobbel serie med 16 spillskamper    

 

Lørdag       Lørdag    
Kamp 1 10:00 11:15   Kamp 1 10:00 12:00
Kamp 2 11:20 12:35   Kamp 2 12:05 14:05
Kamp 3 12:40 13:55   Kamp 3 14:30 16:30
Kamp 4 14:30 15:45   Kamp 4 16:35 18:35
Kamp 5 15:50 17:05      
Kamp 6 17:10 18:25   Søndag    
        Kamp 5 10:00 12:00
Søndag       Kamp 6 12:05 14:05
Kamp 7 10:00 11:15   Premieutdeling 14:15  
Kamp 8 11:20 12:35      
Kamp 9 12:40 13:55      
Kamp 10 14:00 15:15      
Premieutdeling 15:25        

 

 

Spurtcup er avlyst

 Hei.

Spurtcupen som skulle arrangeres til helgen er herved avlyst.

Dette på grunn av liten interesse og altfor få par. 

Hilsen styret.

Nytt styre i Vinger Bridgeklubb !

 Det ble avholdt årsmøte i våre spillokaler den 8 feb.2023.

Nytt styre ble valgt og Liv Berit Pedersen tar over ledervervet etter Øyvind Sørli.

Med seg har hun Steinar Høiby som nestleder, Tore Johan Lund som kasserer og Bodil Koht Krogh som sekretær.

Vi ønsker det nye styret lykke til! 

Jan Erik og Nils-Otto seirer igjen

 Gutta vant 3 kvelden i klubbmesterskapet foran Øistein Olstad og Rune Løvås.

Her bilde av vinnerbordet. Vel møtt igjen neste onsdag! 

AUKSJONSTURNERINGEN - Auksjonsresultat og annen informasjon


MSIBT PRO-AM AUKSJONSTURNERING (online) skal spilles søndag 19.februar. 

Auksjonen av internasjonale og nasjonale toppspillere som den som bød høyest på får spille med i pro-am turneringen har pågått siden 28.januar og er når ferdig. Totalt kom det inn hele kr. 132.757!

Høyest bud kom på populære Zia Mahmood (kr. 12.500,-). Vi merker at 15-årige Nicolai Heiberg Evenstad også var et populært auksjonsobjekt og er høyt på den listen, han gikk for kr. 4.000,- Hele listen finner du her, og der finnes også annen informasjon om arrangementet. 

Etter hvor mye de forskjellige objektene gikk for blir de inndelt i puljer fra A (superfinale) til D. I pulje D kan for øvrig hvem som helst melde seg og delta på søndag.